14. 10. 2017

Letíme do Nepálu - balení a cesta na letiště

Letíme do Nepálu. Balíme poslední věci, loučíme se s rodinami a každý po své ose FRČÍME na letiště. Je nás dvanáct a už se moc těšíme.

Nastal den D. Být to včera - byl by pátek 13tého. Už nějaký den mám koupený lístek společnosti Leo Express z Hulina do Prahy. Dostat se vlakem na letiště z Moravy později než v 6.45 ráno téměř nelze. To by musel být jedině nějaký noční let. Na druhou stranu to funguje docela dobře. V 9.17 jsme v Praze, navazuje autobus Airportexpress za 60 Kč co jede hned od nádraží a v 10 hod jsme na letišti. Kdo by se nechtěl trmácet autobusem, může využít službu Leo a nechat se dopravit mikrobusem za 80 Kč na letiště přímo od vlaku.

Včera jsem ještě dodělával poslední úkony, abych mohl pustit svůj dům, rodinu, práci, auto a jiné výdobytky našeho světa - a to na déle než tři týdny. I tak jsem stejně neudělal všechno - jde jen o jakési čisté svědomí, že jsem udělal maximum.
Výsledek moji noční práce je hlavně pěkně zabalená mumie - můj batoh, který mi bude dělat společnost po dlouhé dny v horách. Moje všechno na nejbližší dny. Co není uvnitř, jako by neexistovalo. Někdy napíšu podrobně, co tam vlastně táhnu. Ve zkratce je to základní oblečení do horka i do zimy, minimum jídla - spíše instantní polévky, salám, traťovky, lékárnička, nějaká elektronika, trekové hůlky, spacák. Jako příruční zavazadlo jsem zvolil jenom plátěnou tašku. Aspoň nebudu muset řešit, co s ní na místě v Nepálu udělám - a budu moct do ní zabalit pár věcí pro nosiče. Na letišti se setkáme téměř všichni členové naší expedice. Je nás celkem 12 - Lukáš s Luckou z Brna, Dalibor ze Vsetína, Tomáš s Michalem z Drnovic, dva Honzové z Jeseníka a ze Slovenska, Jana z Kralup, Ivo z Brna, Andrea z Jeseníka a Luboš z Bratislavy. No a moje maličkost, Pepino z Kroměříže. Odlétáme ve 13:45 do Dubaje se společností Fly Dubai. Čeká nás prý 34 C v noci, takže se máme na co těšit. Naštěstí je v Dubaji všechno klimatizované, a to i tunely na ulici pro chodce! To jsem zvědavý... Tak ahoj...

Jo a pokud chcete odebírat novinky o Nepálu do svého messengeru na Facebooku, Registrujte se zde